Schrijf je in voor de campagneprojecten

Stichting_Present_logodonderdag 30 januari 2014 00:02

Stichting Present is blij verrast over het enthousiasme van de partijleden van de Christenunie- SGP om het verkiezingsthema ‘Dichtbij en Dienstbaar’ te laten zien aan de Haagse samenleving. Op 23 januari tijdens de kick-off van de verkiezingscampagne lanceerde de partij de campagneactie. Het doel is om op zaterdag 15 maart, in het weekend voor de verkiezingen, een sterk signaal van onze dienstbaarheid af te geven aan de Haagse samenleving. De ChristenUnie-SGP ziet dit campagne- evenement als een fantastische mogelijkheid om de speerpunten uit ons verkiezingsprogramma praktisch voor het voetlicht te brengen. Wij willen die dag ook gebruiken om kwetsbare groepen een stem te geven.

Stichting Present is met verschillende maatschappelijke organisaties in contact om de projecten, die plaatsvinden door de hele stad, te organiseren.

Het gaat om:

1.  Jongerencentrum The Mall & Havenkerk (schilderswijk)
2.  Assisteren in dagbesteding gehandicapten (waldeck)
3.  Culturele wandeling  met expats (centrum)
4.  Een dagje klussen (scheveningen)
5.  Ouderen in de Rivierenbuurt (rivierenbuurt)
6.  Verhalen van vluchtelingen (bomenbuurt)
7.  Koken met dak- en thuislozen (centrum)
8. Aandacht voor prostituees (centrum)

Er is op dit moment nog steeds ruimte om mee te werken aan dit campagne-evenement. Inschrijven kan tot 1 maart a.s.

Reacties op 'Schrijf je in voor de campagneprojecten'

Eerdere nieuwsberichten > 2014 > januari