Peiling: CUSGP goed voor drie zetels!

donderdag 13 maart 2014 11:33

Vandaag werd in het Haagse stadhuis de uitslag van een derde en laatste TNS NIPO peiling voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart bekend gemaakt.
Het is een mooie constatering dat blijkt dat Christen-Unie-SGP haar positie verder uitbouwt, en in deze peiling kan rekenen op 6,3% van de stemmen. Dat zou goed zijn voor 3 zetels. Het draagvlak voor een christelijk-scociaal geluid in Den Haag is groter geworden en toont een duidelijk stijgende lijn. Lijsttrekker Pieter Grinwis: "Al is het een peiling, het is een teken dat de kiezer in Den Haag de ChristenUnie-SGP heeft gemist. Met onze duidelijke stellingname tegen het cultuurpaleis en de hoogbouwplannen in de Scheveningse haven en ons heldere christelijk-sociale verhaal raken we duidelijk een gevoelige snaar bij de Haagse kiezer. We reken dan ook op een terugkeer in de Haagse raad. Het zou fantastisch zijn als dat daadwerkelijk met meer dan 1 zetel is."

Reacties op 'Peiling: CUSGP goed voor drie zetels!'

Eerdere nieuwsberichten > 2014 > maart