Waarom zou je op ChristenUnie SGP stemmen?

stempieterdinsdag 18 maart 2014 15:20

7 redenen om ChristenUnie-SGP te stemmen woensdag 19 maart, de christelijk-sociale partij van Den Haag en Scheveningen, lijst 13:

Omdat wij staan voor een betrouwbare en geloofwaardige politiek dichtbij en dienstbaar aan mensen.

Omdat wij gaan voor een zorgzame samenleving en bij alle landelijke bezuinigingen op de zorg extra investeren in goede zorg dichtbij u in de buurt, het voorkomen van verhuizingen uit een verzorgingstehuis, ondersteuning van mantelzorgers, in zinvolle dagbesteding en keuzevrijheid in de zorg met behoud van het persoonsgebonden budget (PGB). Uw zorg is onze zorg.

Omdat wij opstaan tegen onrecht en vechten tegen mensenhandel en de uitbuiting van vrouwen in de prostitutie. Wij willen eindelijk eens een einde aan de raamprostitutie in Den Haag en voor prostituees een uitweg uit hun huidige bestaan met goede uitstapprogramma's.

Omdat wij een goed gezin het halve werk vinden en ons inzetten voor een gezinsvriendelijke stad met goed onderwijs naar keuze en aantrekkelijke (speel)voorzieningen in uw wijk.

Omdat wij werk maken van veilige en leefbare wijken met genoeg wijkagenten en buurtpreventie, maar ook met onderling respect en gezonde waarden en normen.

Omdat wij opkomen voor gezinnen, vrijwilligers en ondernemers, voor kerken, scholen en verenigingen; en hen ruimte geven.

Omdat wij, na een periode waarin door de collegepartijen tegen heug en meug grote beslissingen zijn doorgedrukt - zoals de hoogbouw in de Scheveningse haven, het cultuurpaleis, maar ook de bomenkap op de Laan van Meerdervoort - echt willen luisteren naar de inwoners.

Reacties op 'Waarom zou je op ChristenUnie SGP stemmen?'

Eerdere nieuwsberichten > 2014 > maart